Biblioteca Judeţeană Argeş

Ia uitaţi peste ce am dat eu pe dailymotion.com:

Intrigată de acest film (de abordarea clasica a programelor culturale) am mers să caut situl bibliotecii judeţene Argeş www.bjarges.ro şi bine am făcut. Am găsit astfel o prezenţă online foarte plăcută cu informaţiile utile şi diverse: de la reguli de fucţionare a bibliotecii la imagini din activitatea ei, de la cărţi publicate de bibliotecă, la periodice oferite publicului. Mi-a plăcut în mod special BJA Junior cu Citiciul lor :)

Între cărţile publicate de bibliotecă un titlu din 2008 mi-a atras atenţia: Biblioteca – Informatie, Comunicare, Cunoastere, coord. Octavian Mihail Sachelarie, Mihaela Voinicu. Încă nu funcţionează linkul direct dar sper să existe unul cât de curând.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

