Din nou stiri din Second Life

Am sa va innebunesc, cred, pana la urma cu acest joc. Insa cum as fi putut eu altfel sa ma preumblu in seara asta prin libraria Shakespeare and Company? Libraria pariziana anglofona este celebra. Eu nu stiam pana acum de ea, insa am dat peste o insemnare din campania Citeste o carte ca nu stii cind iti foloseste a celor de la curat murdar in care vorbesc de acest loc unde poti nu numai sa citesti si sa conversezi, dar, daca ii place librarului de tine, poti si sa te cazezi gratuit. Am cautat mai multe informatii si am gasit aceasta frumoasa imagine la 360 de grade din fata librariei si acest mesaj care vorbeste de prezenta librariei in SL. Asa ca am dat o fuga pana in Mill Pond din SL ca sa vizitez libraria si am pastrat urmatoarea amintire:

shakespandcomp1.JPG

