Presă de tot râsu-plânsu

Vinerea trecută, la invitaţia Bibliotecii Universităţii din Piteşti, am susţinut o conferinţă cu tema „Bibliotecile româneşti în contextul integrării europene” şi am profitat de ocazie să-mi lansez (şi aici) volumul de versuri „Arta fugii”. O domnişoară suavă, de la o televiziune locală, îmi ia un interviu despre volumul de versuri. Prima întrebare: „Ce subiect are cartea?”. A doua întrebare: „Ce v-a determinat să scrieţi această carte?”.
Un alt ipochimen reuşeşte performanţa de a scrie un articol alcătuit numai din idei şi formulări care nu-mi aparţin (demenţială e propoziţia: „hârţogăria va fi înlocuită cu cărţi în format electronic”):

articol-ziar-pitesti.JPG

Fără comentarii.

Un răspuns

  1. dap good one!

Comentariile sunt închise.

