ProLibro cu îmbunătăţiri

Nu pentru ca as avea prea mult timp, tocmai fiindca nu am si fiind in criza de timp tendinta este sa fugi de lucrurile care te preseaza si trebuie facute obligatoriu, am adus cateva modificari la blog.

Exista incepand de astazi posibilitatea de abonare la ProLibro si prin e-mail pentru a primi mesajele care se publica pe blog direct la adresa de e-mail indicata. Pentru formularul de inscriere vedeti in dreapta paginii la “Abonare prin e-mail“.

Au fost inlocuite Categoriile cu Norul de etichete care mie imi place mai mult.

Am eliminat chat-ul care oricum nu era folosit si am modificat Blogroll-ul care nu era ceea ce trebuia, colectie de adrese de bloguri, redenumindu-l, mai propriu, Adrese inrudite.

Pentru colaboratorii care publica pe blog, am facut descoperirea ca puteti “dopa” editorul wordpress cu comanda ALT+SHIFT+V daca folositi Firefox sau ALT+V daca folositi Internet Explorer ceea ce va adauga un Advanced Toolbar cu butoane noi.

