Ce mai fac?

In primul rand ma duc la un curs de spaniola tinut pentru emigranti. Pentru nivelul meu de incepator e suficient. Important este sa interactionez (sunt studenti din Maroc si din Nigeria, un medic din Mali, un fizioterapeut din Australia, o nebunie). Exista aici tot felul de cursuri, gratuite sau aproape, tinute de primarie, Crucea Rosie, fundatii etc., cu voluntari sau cu profesori / instructori platiti. E o oferta inexistenta in Romania.

In al doilea rand ma duc aproape zilnic la Biblioteca Publica. Citesc cursuri sau gramatici spaniole (m-am oprit asupra uneia care mi se pare buna pentru mine: Emilio Alarcos Llorach, Gramatica de la lengua española, Real Academia Española, 1999.). Citesc si de biblioteconomie, am inceput de curand carticica scrisa de Maria Rubio Lacoba, Documentación informativa en el periodismo digital, Sintesis, 2007. Din ce am citit pana acum sustine formula „societatea cunoasterii” in detrimentul „societatii informatiei” (cunoasterea fiind informatie documentata, analizata, sintetizata, organizata si asimilata). Totusi, in carte, pana la urma, se foloseste de sintagma societatea informatiei, societate a informatiei care intampina doua dificultati: a accesului si a excesului. Ambele surmontabile daca se regleaza infrastructura (a se intelege economia informatiei care e solicitata sa permita un acces la retea universal si ieftin) si infostructura (sistemul educativ, cercetarea, etc.).

In al treile rand am lucrat la unele site-uri:

Ceilalti ce mai faceti?

Un răspuns

  1. Citesc şi eu, cu oarecare întârziere şi uluire … de uluire, că ai plecat, definitiv!?, spre ţări străine. Păi atunci, dragă Marin, baftă şi la mulţi ani pentru onomastica de mâine.

Comentariile sunt închise.

