Intentii noi

Prolibro este un blog infiintat la inceputul acestui an ca urmare a unei discutii pe care am avut-o pe messenger cu Kiss Laszlo si Oana Jianu. Am lucrat mult timp la acest blog (din timpul liber, sa nu va imaginati ca din cel de serviciu de la biblioteca), atat pentru a-l face sa arate asa cum arata, bine sau rau, cat si, mai ales, pentru a cauta si implica colaboratorii. Nu stiu de ce in Romania bibliotecarii nu au obisnuinta sa participe activ la cultura online care inseamna si initiativa, autopublicare, partajare. In fine, cert este ca ne lipseste cu siguranta inca un spatiu online, convivial de dezbateri profesionale. Pentru a o scurta, acum sunt in cautarea unor noi colaboratori, activi, critici, bibliotecari de vocatie si nu de meserie. Blogul sta bine in rezultatele din motoarele de cautare si are de multe ori in jur de 150 de vizite pe zi, ceea ce mi se pare foarte ok. De asemenea, m-am gandit sa caut si un sponsor, poate fi, de exemplu, o editura, un furnizor de carte, de soft de biblioteca sau de mobilier, care vrea sa-i facem publicitate pe blog. Daca exista cineva interesant, imi puteti scrie pentru discutii pe adresa grupulprolibro AT gmail.com Banii sau lucrurile cu care ne poate sponsoriza se vor utiliza pentru motivarea colaboratorilor (ma gandesc la un premiu pentru cel mai bun mesaj al lunii, sa zicem). Credeti ca e o idee buna aceasta din urma?

Primul header al blogului:

header102.JPG

