Global Libraries in Romania Planning Grant

O prezentare a acestui program am gasit aici.

Din cate am aflat, programul se lanseaza pe 6 noiembrie in Bucuresti. Inceputul va fi facut printr-un program pilot in cinci judete, dupa care se va extinde la intreaga tara, astfel incat vor fi incluse absolut toate bibliotecile publice care indeplinesc conditiile cerute de acest program.

2 Răspunsuri

  1. De cand am aflat de acest proiect sunt super fericita. Oamenii astia vor sa investeasca in bibliotecile noastre!

    Se stie ce judete vor intra in proiectul pilot? Care e atmosfera printre bibliotecari? Cine se ocupa dintre bibliotecari de asta? Am multe intrebari. Cine stie si poate sa raspunda?

  2. Nu stiu daca pot (am voie) sa raspund .. da’ o s-o fac🙂
    E un grant de planificare, deocamdata, ceea ce inseamna ca s-au ales 5 judete (si se vor alege 13 biblioteci – pilot) care sa indeplineasca anumite criterii, astfel incat la sfarsitul grantului de planificare sa se poata analiza rezultatele si alege solutii pentru toate tipurile de comunitati.
    Cele 5 judete sunt: Iasi, Salaj, Ilfov, Hunedoara si Tulcea.
    Ce e de retinut din aceasta prima etapa a programului:
    * aceste 5 judete nu sunt singurele vizate – va fi un program ce se va derula in toata tara, pe baza concluziilor acestei prime etape;
    * nu este o competitie (si, sper eu, nu va fi!!!) – toate entitatile care isi pot asuma intrarea in program (pentru ca e nevoie de sustinere pe termen lung, de gandire straregica si implicare, cu toate tipurile de resurse) vor avea sansa s-o faca.

    Punctul 2 – IREX doreste colaborarea cu studentii bibliologi din anii 3-4, in sensul unor programe de internship sau posturi part-time.

    Va rog sa nu va sfiiti daca sunteti interesati, si sa ma contactati la rapeanuanca@gmail.com

Comentariile sunt închise.

