Videotutorial despre crearea unui blog în wordpress

De aici puteţi descărca un videotutorial despre cum se deschide un blog în cateva minute pe www.wordpress.com. Cred că va dura mai mult descărcarea tutorialului.

Puteţi vedea acest film şi pe youtube, la o calitate mai redusă a imaginii (clic pe săgeata din centrul imaginii de mai jos)

Acest tutorial a fost creat cu un soft gratuit care se numeşte CamStudio şi care este o aplicaţie cu care se poate înregistra ecranul calculatorului. CamStudio poate fi folosit pentru a crea demonstraţii utile în educaţie sau în orice situaţie care presupune o înregistrare pas cu pas a ceea ce se vede pe ecranul unui calculator la un moment dat.

Dacă v-aţi creat un biblioblog, daţi-ne de ştire în comentarii pentru a vă vizita.

8 Răspunsuri

  1. Sa va mai dau de stire? Am deschis si eu un bibliobllog acum o luna, si in afara dnei Dragota, nimeni nu s-a abonat la el. Este adevarat ca si platforma wordpress ofera multe beneficii, dar abia ma tin de al meu, pe weblog.ro, dar sa mai deschid si altul…
    As fi recunoscator daca l-ati vizita si v-ati exprima opinia, chiar si critica despre cum l-am construit .
    In ultima vrema, chiar am aplicat unele idei, si sunt curios daca vor prinde!

  2. Am uitat adresa: http: //altmarius.weblog.ro
    Incepind de ieri, si weblog ofers spatiu gratuit de 3 GB

  3. Superb, era necesar asta, multumim😉

  4. altmarius, abonarea la bloguri, in mod normal, nu se face prin e-mail, se face prin intermediul unui agregator de fluxuri RSS (un format caracteristic blogurilor si site-urilor de noutati in general). aici sunt abonamentele mele la Bloglines, de exemplu: http://www.bloglines.com/public/doro

    un alt loc in care iti poti promova blogul este folosind instrumentele de la Technorati: http://technorati.com/

    si intr-adevar, o gazda buna pentru bloguri este weblog.ro (cred ca sunt primii in Romania)

    multumesc anaayana. vom face si alte tutoriale pe prolibro.

  5. dacă dădeam de el mai din timp, îmi făceam eu blog şi nu mai scriam pe blogul lui făniţă.

    aşa aş fi putut să scriu cu font 12, nu cu font 13, cum mă obligă.

  6. poate fi o problema publicarea cu un font de anumita marime, mai ales cand se aduce mesajul cu copy/paste. cu un wordpress instalat poti edita tema (sau daca platesti si iti faci upgrad-ul pentru a edita foaia de stil).
    altfel, se poate modifica marimea fontul mesajului din editorul de mesaje (fie se face clic pe ultima iconita si apar si celelalte optiuni de editare, fie se trece din visual in cod si se pune inaintea textului eticheta cunoscuta intre paranteze ascutite: font size=”2″

  7. does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

  8. Un articol util. Dar din pacate am dat prea tarziu de el.

Comentariile sunt închise.

