Relansare

Câteva sute de biblioteci din Europa sunt echipate cu sistemul de gestiune integrată Vubis Smart (am gasit într-un loc ca ar fi în jur de 250; în România este în funcţie la Biblioteca Centrală Universitară din Bucureşti care a fost fidelă acestui produs). Numărul bibliotecilor adepte ale acestui soft pare sa fie în creştere după cum anunţă firma Geac, mândră de succesul pe care începe să-l înregistreze în Franţa după ce biblioteca Sainte-Geneviève a cumpărat Vubis Smart.

Un răspuns

  1. Am fost la BCU Bucureşti, am cunoscut acolo câţiva oameni extraordinari şi am toată admiraţia pentru realizările acestei biblioteci de referinţă între bibliotecile româneşti. De câte ori am avut ocazia, am recomandat-o ca sursă de inspiraţie pentru activitatea de prelucrare a cărţii şi i-am consultat cataloagele (de la distanţă, alături de cele ale altor biblioteci, când am avut nevoie de un „sfat”). Presupun că asta recomandă inclusiv softul pe care îl folosesc.

    Am văzut că bibliotecile universitare folosesc, în mare parte, Vubis şi Aleph. Nu am lucrat cu nici unul dintre aceste programe, aşa că nu pot să le apreciez performanţele concret şi comparativ.

    Durerea mea este că, după aproape 20 de ani, programele folosite, de regulă, în bibliotecile noatre publice sunt tot în rescriere, parcă nefinalizate. Faceţi o tură prin cataloage să vedeţi…

Comentariile sunt închise.

