Adrese biblioteci publice

Am primit cândva de la Ministerul Culturii, pe e-mail, această listă de adrese de biblioteci judeţene. O public aici pentru că nu ştiu dacă se găseşte online.

Şi vă mai propun ceva. Haideţi să publicăm în acest wiki documente interne care ar putea fi folosite şi de alţi colegi: tipizate, rapoarte de studiu nepublicate, liste de achiziţie de carte veche cu preturile, liste de adrese de instituţii sau edituri, tipuri de cereri, adeverinţe, comenzi de carte şi alte astfel de lucruri pe care le producem în cadrul activităţii noastre şi care pot fi publicate în mod anonim pentru a le fi utile şi altora.

Va puteţi înscrie pe wiki pentru a publica singuri sau puteţi să ne trimiteţi documentele pe adresa: grupulprolibro(semnul acela de email)gmail.com

Le vom publica, cum spuneam, anonimizate şi sub un pseudonim, asta în cazul în care nu vreţi să apară sub numele dumneavoastră.

9 Răspunsuri

  1. Adresa bibliotecii judetene Gheorghe Sincai ,Bihor, este gresita.Ne gasiti pe
    http://www.bibliobihor.ro
    Va asteptam sa ne vizitati.

  2. Intrebare : De ce sunt in aceasta lista numai 19 biblioteci ? Eu stiu ca sunt 40 de biblioteci judetene pe langa Biblioteca Metropolitana. Nu se vor supara bibliotecile neprinse in lista ? Sau eu nu stiu sa deschid intreaga lista ?

  3. Păi nu este o listă completă sau corectă. Oricine o poate modifica, chiar si fără să se înscrie. Faceţi clic pe edit this page, modificaţi şi salvaţi. Este doar o exemplificare pentru această invitaţie de a publica documente pe care le au bibliotecarii în calculatoare, adică documente de lucru.

    delia, am făcut modificarea.

  4. Adresa data de delia nu duce nicaieri (cel puţin pentru mine), adică nu se încarcă nicio pagină. A încercat cineva şi merge?

  5. Imi pare rau.Nici eu n-am reusit .
    Se pare ca azi nu functioneaza , dar asta e adresa si de obicei merge.

  6. Merge acum și arată bine:)
    Delia, ai fost și tu la Bekescsaba? Mi se pare foarte frumos că au mers bibliotecari de la voi la acest colocviu. Cu ce impresii au rămas?

  7. oameni buni, bibliotecari ai secolului 21, ajutati/ma! imi pierd locul de munca pentru ca interesele politice sunt cele care guverneaza. desi, sunt printre putinii cu studii superioare de specialitate se pare ca numai orodnatorul de credite poate sa hotarasca in tot si in toate. exista un sindicat la nivel national pe biblioteci?

  8. @vladut andreescu,
    Bun venit la noi pe blog.
    Uite adresele web a doua asociatii profesionale:
    Asociaţia Bibliotecarilor din România
    http://proiectabr.wordpress.com/
    Asociaţia Natională a Bibliotecarilor şi Bibliotecilor Publice din România
    http://www.anbpr.org.ro/

    Ei ar trebui să te poată ajuta. Dacă vrei şi crezi că te putem ajuta lasă-ne un mesaj mai detaliat a ceea ce ţi se întâmplă si cei care citesc acest blog pot să îşi spună părerea, să încerce să îţi dea sfaturi. Multă baftă!

  9. raspund cu intarziere,
    nu eu nu ma fost la Bekescsaba. Din pacate nu am avut timp sa povestesc cu echipa care a mers acolo. Sunt multe acivitati si la noi directorii se straduiesc sa trimita cam pe toata lumea. Fiind pe zona transfrontaliera, avem cateva parteneriate incheiate cu biblioteci din zona limitrofa.
    Dar cu alta ocazie am vazut si eu biblioteci din Ungaria.Din orice vizita ai ceva de invatat, iti vin idei noi si la fel se intampla si cu comunicarea profesionala pe care ati initiat-o voi.

Comentariile sunt închise.

