Sofia 2008

sofia2008big.png
Globalization, and the Management of Information Resources
12-14 November 2008, Sofia, Bulgaria

Sofia 2008 is hosted by the School of Library & Information Management, Emporia State University, Kansas, USA; the Department of Library and information Sciences, St. Kliment Ohridski University of Sofia, Sofia, Bulgaria; the University of Kansas Libraries, Kansas, USA; Seton Hall University Library, New Jersey, USA; James A. Michener Library, University of Northern Colorado, Colorado, USA.

Sofia 2008 is part of an international conference series which has been hosted in Kansas City, Kansas (1995), Warsaw, Poland (1997) and Sofia, Bulgaria (2000, 2002, 2004, & 2006). The conference series is devoted to interpreting trends, patterns of globalization and their effect on the development of library services, and the development of information infrastructure.

Sofia 2006 will convene a wide range of experts in library and information science, infrastructure, technology, international cooperation and policy from Europe, USA and Canada.

THEMES:

  • Access to electronic  networks
  • Organization, classification and retrieval in a web environment
  • Information industry & knowledge management
  • Information literacy and lifelong learning
  • Digital and virtual libraries
  • Information architecture and knowledge management
  • Information policy issues in an electronic environment
  • Digital rights management (DRM)
  • Education and training in a Web 2.0 environment
  • Ethics and the right to access to information

The Conference proceedings will be published.

Proposal timelines:
Monday 9 June: title and abstract
Monday 30 June: notification of acceptance
Monday 20 October: final paper due for inclusion I proceedings

The conference program will include a poster session in which students and recent graduates can showcase their projects. Deadline for submitting poster abstracts is June 3, 2008.

Web-site of the Conference Sofia2008:
http://slim.emporia.edu/globenet/Sofia2008/Index.htm

Anunțuri

10 Răspunsuri

  1. Intrucit mi s-a parut importanta aceasta stire, am preluat-o si pe blogul meu: sper sa nu va deranjeze acest fapt

  2. 🙂 chiar mă bucur mult.

    Aş mai adăuga că există unele facilităţi financiare pentru est-europeni pentru a-i încuraja să participe.

  3. Multumesc pentru anunt. Din cate am citit, pare o conferinta actuala, cu o tematica foarte interesanta pentru noi, bibliotecarii.
    Eu vreau sa merg. Mai vine cineva de pe acest blog?
    Mi-ar placea mult sa va cunosc personal.
    O saptamana excelenta tuturor!

  4. Nu stiu cine va ajunge in Noiembrie in Bulgaria dar stiu pe cineva interesat intr-o colaborare pentru a trimite un articol sau/si un poster la aceasta conferinta. Te intereseaza?

  5. Articolele nu trebuie trimise inainte?

  6. Descrierile articolelor sau a posterelor trebuie trimise pana la inceputul lui iunie. Ele sunt scurte prezentari a ceea ce vrei sa faci si in functie de ele organizatorii hotarasc daca sunt interesante si se potrivesc cu tema conferintei. In caz ca sunt acceptate in conferinta articolele sau posterele trebuie trimise in forma finala pana pe 20 octombrie.

    Timp e suficient, interes sa fie:)

  7. Buna!

    Dar, nu vad nici un comentariu despre taxa de conferinta… Ceva informatie…?

  8. Alina, informaţia despre taxa acestei conferinţe o găseşti pe site-ul lor la Online Registration. Tot acolo găseşti şi preţurile la cazare. Pentru registration taxa este de:
    $175.00 – All Participants
    $80.00 – Spouses or guests (They may attend only the meals)
    $100.00 – East European Participants.

    Cum ţi se pare ca preţ?

  9. mi se pare DESTUl de piperat

  10. Hm, eu zic ca e OK mai ales ca au spus ca ofera suport financiar limitat celor care vor sa participe si sunt din Europa de est. Ca sa nu trebuiasca sa platesti taxa cel mai bine ar fi sa trimiti si sa iti fie acceptat un articol sau poster. In acest caz ar trebui sa se gaseasca modalitati ca nu tu ci institutia in care lucrezi/studiezi sa plateasca.

    Daca vrei sa mergi doar ca spectator eu zic sa ii contactezi din timp si sa le spui de planul tau si de anumire jene financiare. Daca reusesti sa aduni mai multi oameni interesati se poate sa puteti obtine o reducere mai mare. Dar din nou, ar fi bine sa luati legatura direct cu ei.

    Important e sa vrei sa participi. Restul sunt convinsa ca se rezolva.

Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat asta: