Depozit cu simţ artistic

Acest video îmi aduce aminte de mirarea pe care am avut-o când am intrat prima oara în depozitul bibliotecii universităţii mele. E uimitor să vezi şi să pui rafturile acestea în mişcare.  

8 Răspunsuri

  1. vreau si eu o asa biblioteca …

  2. Bun venit ihtys,
    Ai vrea o bibliotecă aşa de talentată sau aşa de dotată? 🙂 Care e biblioteca pe care o frecventezi cel mai des?

  3. Primordiala ar fi dotarea, dar nu m-ar deranja sa fie si talentata cu simturi clasice :).
    Eu in Oradea sunt trist de Bibliotecile care sunt :(.
    Cel mai des ma duc la cea Judeteana Gheorge Sincai (acum noul aspect al ei e de bun augur, dar dotarea lasa de dorit in beletristica si filozofie) si mai frecventez Biblioteac Institutului Greco-Catolic care e in colaborare cu BCU-Cluj.Daca as avea bani de trasport as merge in Cluj mai mult.

    PS Poate peste cativa ani incerc sa acndidez in Or la primarie si fac o biblioteca de care sa fiu multumit.

  4. Este extraordinar ce vad.Rafturile cu rotile sunt o inventie minunata!!!!

  5. Hai sa iţi spun un secret: dacă vrei o anumită carte şi ea există în bibliotecile din Romania, bibliotecarele din Oradea o pot cere pentru tine. Împrumutul între biblioteci funcţionează. Rudimentar dar functionează. Cred ca poţi să faci cererea fără a spune care bibliotecă deţine acea carte însă poţi, dacă vrei, să cauţi titlurile dorite în catalogul naţional ROLINeST. Merge un pic cam greu şi dă erori dar cu răbdare poţi afta lucruri interesante.

    P.S. Poate ar trebui să le spui şi bibliotecarelor planul tău cu primăria ca să fie şi mai cooperante:)

  6. Multumesc Claudia,

    Voi incerca .

  7. @Manu,
    scuze, din nu stiu ce motiv wordpressul ti-a bagat mesajul la spam si doar acum l-am vazut si l-am salvat.
    Da, chiar sunt minunate aceste rafturi. Ce crezi o sa aduca asemenea rafturi la biblioteca nationala pe care acum incep s-o termine?

  8. Cine nu ar vrea o biblioteca de acest gen?
    Dar cu fondurile care sunt alocate cred k abia in secolul 22 am avea parte de asa ceva in invatamant. :)))

Comentariile sunt închise.

