Punerea pe gânduri în legătură cu starea bibliotecilor…la radio RFI

Este vorba de o emisiune radio in care se pune în discuţie tema Dilemei Vechi despre biblioteci. Emisiunea o găsiţi aici.

Eu am ascultat-o şi am cam înţeles în ce termeni se discută despre biblioteci..un pic mai mult decât din revistă. Mi se pare semnificativ modul în care s-a răspuns la întrebarea legată de profesia de bibliotecar…

6 Răspunsuri

  1. The Reading Manifesto

    Ţi-ai imaginat vreodată că vei putea citi Procesul lui Kafka
    cu voce tare, într-o sală de judecată?

    The Reading Manifesto va fi/este titlul sub care se va forma un grup de lectură publică ce va organiza un număr de zile/seri de lectură în instituţii publice, precum: Spitale, Case de copii, Azile de bătrâni, Primării, Judecătorii/Săli de Judecată, Oficii poştale, Biblioteci. Lecturile vor fi alese, în prima fază a proiectului, în funcţie de profilul instituţiei.
    Cei interesaţi într-un fel sau altul de “viaţa” şi intenţiile acestui grup, sunt rugaţi să posteze întrebări, idei, sugestii, recomandări.
    Grupul este în formare, astfel că cei dornici să-şi împărtăşească vocea şi cuvintele cu cei a căror viaţă s-a îndepărtat de lectură datorită feluritelor circumstanţe cotidiene, sunt rugaţi să trimită un email la marius.padurean@gmail.com

  2. Legatura dintre Reply-ul meu si „Starea Bibliotecilor” nu este atat de evidenta, dar poate deveni in masura in care interpretarea si consideratiile fiecaruia fata de un proiect precum cel de mai sus vor fi postate sau trimise pe adresa de email oferita.
    (was this clear enough? I hope)

  3. Ideea mi se pare foarte bună. Ai vorbit despre ea cu bibliotecarii din Timişoara? Dar cu colegi de-ai tăi? Care a fost răspunsul lor?

  4. Nu am vorbit cu foarte multi, dar cei care au aflat par foarte incantati.
    I talked with the people I worked with for the „…drum spre Biblioteca” project and with the teacher I’m doing my research paper with. They all think its a good idea and they all back me up.
    Simt insa ca e nevoie de timp. Trebuie sa construiesc o baza a acestei idei, de asta trebuie sa termin lucrarea de licenta. Intr-un fel sau altul ar putea reprezenta partea teoretica a proiectului.

    (more to come)🙂

  5. Şi în aceeaşi măsură, proiectul ar putea reprezenta partea practică a lucrării, isn’t it? Asta dacă s-ar accepta aşa ceva.🙂

  6. draguta idee, dar de fapt am inceput invers: lucrarea ca baza teoretica, intr-o oarecare masura, pentru proiect. Cred ca e mai „practic” asa.🙂

Comentariile sunt închise.

