40 (to make it clear) :)

Ultmul lucru pe care l-as fi putut gandi e ca toti cei cu varste peste 40 sa fie dati afara din biblioteca. Cei mai buni prieteni ai mei sunt bibliotecari cu varste peste 40 de ani; mi-as putea astfel dori ca ei sa nu mai existe in Biblioteca?

E inimaginabil !!!

Cei care si-au imaginat asta sau au reinterpretat cuvintele mele, au facut o mare greseala. Poate a fost o idee pripita, precum a specificat D-na Diana Ionescu, dar a fost o idee care nu stabilea nimic. Nu reprezint nici un fel de institutie si pe langa asta, I’m on your side dear people.🙂

Rasunsurile postate m-au facut sa-mi dau seama ca am facut o greseala.

Credeti-ma !!! -> nu se va repeta.

3 Răspunsuri

  1. @leatglass – intotdeauna dezbaterile de idei sunt constructive, atita vreme cit sunt in limitele bunei-cuviinte; de aceea mi-am permis sa „atac” unele din ideile exprimate prin acele intrebari. Asta nu inseamna insa ca aceste probleme nu exista, si ca ele trebuiesc ascunse. De aceea (vorbesc in numele meu), oricind esti bimevenit in a aborda subiecte sensibile – dar si cu neajunsul de a primi raspunsuri neconvenabile.
    Imi pare rau daca am creat impresia unei intelegeri proaste asupra virstei. Dar tendinta in societatea romaneasca (si o spun din proprie experienta) este de a se „scapa” de batrini, si nu cred ca aceasta este o solutie. Chiar daca batrinii au lucrat in biblioteca si in comunism (nu este cazul meu, eu am lucrat in industria chimica), pregatirea lor nu are nimic de-a face cu ideologia, care era o spoiala si nimic mai mult.

  2. Acest conflict al generatiilor la care face referire si altmarius a existat si pe vremea mea si este normal. Este normal ca tinerii sa conteste generatia noastra, este normal sa o conteste cu atat mai violent cu cat aceasta este incompetenta si le blocheaza accesul la resurse. Contestarea este singura maniera in care se pot emancipa de aceasta dominatie. Dupa revolutie s-a lansat mitul ca tinerii (care eram atunci noi) vor schimba Romania. Adevarul s-a dovedit a fi ca tinerii nu pot schimba nimic intr-o societate in care puterea apartine intr-un mod exclusiv celor trecuti de prima tinerete. Ar fi multe de spus despre cum se detine si se transmite puterea in Romania. Vorbesc de microputere, cea din instutii, motiv pentru care astept cu interes o lucrare despre antropologia si sociologia institutiilor romanesti.

  3. Este corect ceea ce spui, Marine, dar oare intreaga generatie batrina este incompetenta? Nu cumva, faci o generalizare pripita? Este adevarat ca toti cei care conduc Romania sunt asa cum sunt (si fac parte din generatia batrina), dar oare nu sunt si tineri, printre cei cu „acces la cascaval”? Fara sa vreau , vad lucrurile prin prisma mea – cit am fost tinar, eram aruncat in periferie, fiindca nu aveam „calificare”, acum din nou sunt aruncat in periferie – vorbesc la modul general – datorita virstei. Cred ca o solutie de mijloc, care sa nu tina seama de virsta, ci NUMAI si NUMAI de COMPETENTE este una reala! Please, reply!

Comentariile sunt închise.

