interesant

Nu am mai scris de foarte mult timp in cadrul blogului si m-am decis sa citesc ce s-a mai postat. Cercetand prin arhiva am gasit o referinta la situl www.librarything.com – un spatiu de creare a unui catalog online a colectiei personale. Stiam de existenta lui, dar vroiam sa mai dau o sugestie a unui astfel de sit si anume www.goodreads.com. L-am descoperit acum un an si am inscris cam ce am citit in ultima perioada. Este un sit interesant si util, cel putin mie imi face placere sa il vizitez din cand in cand si sa imi actualizez contul.

4 Răspunsuri

  1. goodreads.com looks good. thank you🙂

  2. You are welcome! See you arround!

  3. Bine ai revenit Lorena:)

    Folosesti si librarything si goodreads? Poti sa faci o comparatie intre ele? Daca ar fi sa sugerezi cititorilor bibliotecii in care lucrezi unul dintre ele, pe care l-ai alege? Si de ce?
    (Am adaugat link-uri adreselor scrisede tine ca sa fie mai usor de accesat. Sper ca e OK)

  4. Merci. Eu folosesc goodreads, cred ca este mai putin complex. Librarything este foarte eficient cand ai in casa o biblioteca destul de mare si pe care vrei sa o pui in ordine online, sa zic asa. Este poate mai eficient din punctul asta de vedere. Faptul ca inca nu m-am apucat sa formez o mare biblioteca (visez deja cum o sa arate cand o sa incep) si nu am o colectie prea mare m-a determinat sa aleg goodreads, aici postez orice carte am citit, fie ea imprumutata sau cumparata.

Comentariile sunt închise.

