Managementul evenimentelor

Un anunţ / invitatie despre modul în care noi, la Oradea întelegem să colaborăm şi să ne pregătim pentru diversificarea serviciilor de bibliotecă.

Fundaţia FOCUS a bibliotecii Judetene „Gheorghe Sincai” Bihor-Oradea, în colaborare cu Direcţia Judeţeană pentru Cultură, Culte şi Patrimoniu Cultural Naţional Bihor, în coordonarea D-nei Ligia Mirişan, director, vă propune un stagiu în domeniul formării organizatorilor de evenimente culturale. Acesta are genericul: Comunicare şi animaţie culturală. Principalul obiectiv al stagiului, managementul evenimentului cultural, va viza, pentru început, animatorul, responsabil pentru crearea evenimentului şi „pilotarea” grupului.Prezentul stagiu propune un decupaj cronologic corespunzător timpilor de pregătire, de animare şi de exploatare a unei reuniuni de lucru. Se va face referire frecvent la rolul şi la comportamentul participanţilor.

Durata stagiului: 24 ore pe parcursul a 3 zile şi se va desfăşura la Hajduszoboszlo, Ungaria în perioada: 26 – 28 mai a.c.

Acest stagiu este susţinut ca formator de I.P.R.P. Européen Consultant – Franţa.

Cei interesati pot primi informatii suplimentare la Biblioteca Judeţeană „Gheorghe Sincai” Bihor Oradea, tel. 0359/800.368 sau 0259/431.257..

7 Răspunsuri

  1. Multumim Delia de semnalare. Pare interesant. Participi?
    As avea o intrebare suplimetara(de fapt mai multe). Deoarece stiu ca sunt biblioteci publice care nu au reusit sa-si creeze fundatii pe langa ele, ca sa le ajute, ai putea sa ne povesteti candva care ceva despre fundatia Focus? Cand s-a infiintat, de catre cine, care ii este rolul, cine o conduce, este de ajutor bibliotecii? Acestea sunt numai cateva intrebari care imi vin acum in minte. Sper sa iti gasesti timp sa raspunzi la ele:) sau se le directionezi spre cineva care poate sa dea mai multe lamuriri.

  2. Da Claudia ,ma duc si eu la acest stagiu.Anul trecut am parcurs un stagiu asemantor de comunicare cu aceiasi locatie si acelasi formator.Mie mi-a fost extraordinar de folositor.

    O sa raspund la intrebarile tale in curand.

    Te-am vazut cateva secunde la evaluarea proiectelor. Acum ca tot s-a ajuns unde s-a ajuns tu ce spui?

  3. Am urmarit jurizarea proiectelor pana la capat. De la inceput trebuie sa recunosc ca proiectul din Focsani imi este drag din multe si diferite puncte de vedere iar proiectul din Valea lui Mihai nu l-am citit deoarece nu reusesc sa downlodez proiectele. (Poti sa mi-l trimiti, te rog frumos?) Discutia mi s-a parut interesanta si m-a bucurat mult ca am asistat la ea. Nu am prea inteles de ce Anca a hotarat sa nu ia in considerare punctajele proiectelor ca factor hotarator…Mai ales ca doreau prin acest concurs sa ii incurajeze pe participanti sa invete sa scrie proiecte bune…Astept sa citesc proiectul din Bihor si revin cu comentarii.
    Pentru cei interesati jurizarea proiectelor CPC IREX pe luna aprilie a avut loc aici

  4. Ti-am trimis pe mail.

    Discutand un pic celelate proiecte am mai prins cateva idei interesante, care ar putea fi exploatate in alte contexte.

    CDI Ioan Maiorescu propunea ideea prelungirii programului bibliotecii din comuna cu 2 ore cu ajutorul unui grup de voluntari din comunitate.
    Cei de la Toplita , Harghita aminteau de un Centru de educatie a persoanelor adulte.O idee foarte buna dupa parerea mea dar foarte greu de realizat.
    Si proiectul de la Mures mi-a placut foarte mult.

  5. Multumesc pentru proiecte. Am citit doar proiectul din Valea lui Mihai. E o idee buna si se adreseaza unei nevoi venita din comunitate. Mi se pare insa ca cei care au scris proiectul s-au multumit sa gaseasca o solutie doar la problema vizibila dar sunt multe probleme pe care le puteau aborda sau macar mentiona pentru proiecte viitoare. Da, Internetul este util comunicarii la distanta si aceasta comunicare este un bun pretext pentru a-i aduce pe cei varstici la biblioteca DAR de aici se poate merge mult mai departe. Din pacate cei care au scris proiectul nu au mers mai departe. Sincer pe mine asta m-a deranjat cel mai mult.

    Si ce nu mi-a placut la aceasta etapa a concursului este faptul ca, pana la urma modul in care proiectele au fost scrise a contat prea putin. Mie mi-a luat un semetru intreg la cursul de management sa inteleg ca un proiect bun inseamna idee buna +o buna prezentare si argumentare a ideii. La IREX au pus mult accent pe idee…si asta a fost foarte bine cand nu aveai multe idei bune. Dar acum cand ai doua f. bune cum faci diferentierea? Sincer, nu mi se pare corect ca dupa ce juriul a concluzionat ca ambele idei sunt bune sa pui alt juriu sa aleaga dintre ele…e mult prea subiectiv…In orice caz mult prea subiectiv pentru un concurs de granturi!

  6. Buna ziua tuturor!

    Imi cer scuze pentru problemele tehnice care v-au impiedicat sa descarcati propunerile in timp util.
    Problema tehnica a fost rezolvata, asa ca proiectele sunt vizibile.
    Explicatii referitoare la solutia aleasa pentru departajarea proiectelor aflate la egalitate si anuntarea castigatorilor se vor gasi pe forumul biblioteca.ro curand.
    Cat despre partea de „mult prea subiectiv pentru un concurs de granturi”, Claudia, cu cea mai mare atentie ascult argumentele tale si sugestiile pentru eliminarea origarei urme de subiectivism, aici sau pe http://www.biblioteca.ro

    Multumesc inca o data pentru sprijin si interes!

    Anca Rapeanu

  7. Multumesc de raspuns Anca. Am vazut ca Focsaniul a castigat pana la urma. Am sa revin cat de curand cu observatii-sugestii legate de acest concurs in general si de aceasta etapa in particular. Nu ne-ai spus daca sunt sanse ca acest concurs sa continue…

Comentariile sunt închise.

