Fotbalul şi biblioteca

Aveam eu o bănuială că la cât de popular este fotbalul în lume şi la cât de hotărîte sunt bibliotecile din State să îşi servească comunităţile o să găsesc un program care să aducă fotbalul şi în bibliotecă. Şi am găsit.

În 2006 în perioada campionatului mondial de fotbal, un citior  al bibliotecii publice din Princeton, New Jersey, l-a întrebat pe administratorul bibliotecii dacă pot să urmărească un meci de fotbal în bibliotecă. Sala, dotată cu ultima tehnologie media, care era destinată comunităţii era liberă aşa că cititorii au putut  viziona meciul în bibliotecă. Vorba s-a răspândit repede în comunitate fără ca biblioteca să facă reclamă şi s-a ajuns ca la finala campionatului să asiste 150 de oameni…în bibliotecă.  Interesant e că un bibliotecar s-a uitat la ce fac oamenii după ce se termină meciul şi doar o treime dintre ei a plecat imediat…

fotbal la biblioteca

Experianţa aceasta mi se pare foarte interesantă şi puteţi sa citiţi mai multe pe blogul Library Garden în Soccer + Serendipity = Success @ PPL şi World Cup Final @ PPL, de acolo de unde am aflat şi eu povestea.  Câteva imagini din bibliotecă din timpul finalei se găsesc pe Flickr.

[Sursă foto http://librarygarden.blogspot.com/2006/07/world-cup-final-ppl.html#links%5D

La Râmnicu Vâlcea se organizează vizionari ale şedinţelor Parlamentului European în holul bibliotecii. Nu am reuşit să aflu cât de bine a fost primit acest program. Oare o vizionare de meci ar fi posibilă în acelaşi spaţiu?

Un răspuns

  1. Hai Romania!

Comentariile sunt închise.

