A început IFLA 2008

Bibliotecari din toate colţurile lumii s-au adunat în perioada aceasta în Quebec ca să participe la World Library and Information Congress. Programul e foarte intens aşa că nu promit că o să scriu mult despre ce se întâmplă. Vroiam doar să vă spun cu ce am venit eu aici.  Este un poster la  care am lucrat în echipă cu Marin Pruteanu şi intitulat: A librarians community in search of self on the Web. El este prezent în zona de expoziţie a conferinţei alaturi de alte peste o suta de postere.

7 Răspunsuri

  1. Felicitari. Foarte interesant. Sper sa aveti o vizita placuta in orasul Québec. Mai exista si alti participanti din Romania la congres?

  2. M-am intalnit pana acum cu doamnele Doina Popa si Hermina Anghlelescu si cu domnul Florin Rotaru. Pe lista ma sunt 2 reprezentati ai Romaniai dar nu m-am intalnit cu ei inca. Daca mai gasesc pe cineva va spun.🙂

  3. Succes si cat mai multe oportunitati

  4. I-am mai cunoscut azi pe Octavia Porumbeanu si pe Radu Popa care este directoul bibliotecii de drept din cadrul New York University.

    Se pare ca mai sunt 2 bibliotecare din partea Ministerului invatamantului si 2 doamne din partea bibliotecii facultatii de medicina din Bucuresti. Mai sunt 2 zile din conferinta, va spun cine sunt daca reusesc sa dau de ele:)

  5. […] Pro Libro. Blog colectiv de bibliotecenomie. På rumensk. […]

  6. […] Pro Libro. Blog colectiv de bibliotecenomie.  I did some research in Bucharest 35 years ago – and visited the country again in 2005. Foarte bune! Go, go, Rumania! […]

  7. […] Pro Libro. Blog colectiv de bibliotecenomie. […]

Comentariile sunt închise.

