Book Review

In mai 2006 se lansa revista Dilemateca, revista destinata exclusiv recenziilor si analizei lecturii. Iata ca din Ianuarie 2008 mai avem o revista de acest tip care este de fapt editia in limba romana a The New York Times Book Review. Incepand cu aceasta toamna este anuntata si o sectiune speciala cu recenzii ale cartilor aparute la editurile din Romania.

3 Răspunsuri

  1. Imi pare rau ca trebuie sa va anunt ca, asa cum a aparut, asa a si disparut. Inconstanta celor de la editura devenita americana Universe devine proverbiala… New York Times Book Review, editia romana a sucombat dupa circa 16 numere (nu stiu exact), fiind abandonata in acelasi timp cu colectia „Enciclopedica”, preluata de la Editura Gallimard (din care au apucat sa apara 42 de numere din peste 600).
    Imi pare rau ca o editura cindva faimoasa, reuseste rateuri din niste fapte culturale deosebite.

  2. Cu siguranta au disparut? Cred ca au facut doar o intrerupere de vacanta. Eu am in fata nr 26 din 22 septembrie.

  3. Habar nu am avut daca l-au reluat, si in general am pretentia ca sunt bine informat… Deci, este posibil sa fi facut o pauza de vacanta – asa ceva nu exista nicaieri in lumea civilizata! Nu s-a anuntat pauza, l-am considerat un proiect esuat si incheiat…
    Nu pot alerga in toate chioscurile din oras sa intreb de toate revistele culturale…
    In orice caz, acum a aparut ceva extraordinar de semnalat (si am facut-o din plin pe blogurile altmarius): noua serie a revistei Cuvintul, insotita de volume tematice, care intregesc tema revistei.

Comentariile sunt închise.

