Popasul cărților

Cei care scriu pe blogul bookgames au descoperit Prolibro acum ceva timp și, de atunci, i-am descoperit și eu. M-am gândit să vă recomand și vouă acest blog unde, printre alte știri și idei interesante puteți afla despre:

Vă recomand să citiți postul despre cum salvăm o carte de la reciclat .

…n-am vrea sa trimitem cartile pe care nu le mai folosim direct la reciclat hartie, daca le-am putea “lasa mostenire” unor oameni care sunt interesati de ele.

…In esenta, am avea nevoie de un raft intr-un pub din centru, unde sa putem duce cartile si de unde sa le poata lua cei care le doresc.

Care credeți voi că sunt șansele ca în loc de pub-ul căutat să  fie o bibliotecă?  Da, știu că nu e la fel de frecventată  sau la fel de la moda biblioteca dar ideea e să facilitezi întâlnirea cărții cu cititorul ei și asta e treaba bibliotecarului.

Voi vă puteți imagina un un asemenea raft, la intrarea in BCU de exemplu sau la una din filialele Metropolitanei? De ce nu chiar în holul acela de la intratea în Națională?

Organizatoric este nevoie de o bibliotecară/un bibliotecar  care să vrea să încerce această idee (și care simte că salvarea cărților e treaba ei/lui), o șefă/un șef înțelegător și trebuie convinși cei de la Bookgames să dea o șansă bibliotecilor. La ultima parte pot încerca eu să ajut dar la primele două caut voluntari😀

Ca să vă faceți idee ce cărți au fost propuse spre salvat, trageți cu ochiul aici și aici.

4 Răspunsuri

  1. Multumim pentru mentionare. Bookgames e un blog colectiv la care poate contribui oricine doreste (daca e cineva interesat, ii putem da detalii). E excelenta si ideea unui raft aflat intr-o biblioteca.

  2. Multumim de vizita Gramo. Sa vedem daca gasim pe cineva care lucreaza intr-o biblioteca interesat(a).

  3. […] vorbi cu cineva de acolo, poate apare vreun raft intr-o biblioteca din centru (daca vede cineva anuntul de pe ProLibro), poate mai aveti voi […]

Comentariile sunt închise.

