Cartografierea României – LIS

Dragi colegi,

De curând am stabilit un contact foarte util cu reprezentanţi ai LIS din Turcia, Universitatea din Ankara.
Aceştia au răspuns curiozităţii mele de a afla cum arată de sus sistemul LIS din Turcia şi mi-au trimis documentele ataşate şi acestui mesaj.

Din pacate, nu am avut nici răgazul şi nici nu cunosc sursele (în afara Legii Bibliotecilor) din care aş putea compila un material relevant pentru perspectiva LIS generală din ţara noastră.
Vin cu rugămintea de a mă ajuta să compilăm un astfel de material pentru uzul tuturor celor aflaţi într-o asemenea situaţie. Dacă există ceva deja, va rog să-mi indicaţi sursa.

Cu stima,

https://prolibro.files.wordpress.com/2008/12/libraries-in-turkey.doc

https://prolibro.files.wordpress.com/2008/12/librarianship-in-turkey.doc

2 Răspunsuri

  1. Iată, căutările mele mi-au adus ce-a mai actuală şi mai relevantă informaţie, care face faţă cu brio unei informări de ansamblu asupra sistemului LIS din România. Felicitări Ancăi Râpeanu şi Corinei Dovâncă.

    Inforum 2007
    http://www.inforum.cz/archiv/inforum2007/en/proceedings/

    Rapeanu Anca Cristina, „Carol I” Central University Library of Bucharest, Romania
    Education for Library Professionals in Romania
    (Co-authors: Corina Dovinca / „Carol I” Central University Library of Bucharest)

    Poate că n-ar fi rău ca acest document să fie unul deschis, care să fie completat şi ţinut la zi mereu. Poate pe un wiki ?

  2. Chiar la un wiki ma gandeam si eu. Wiki-ul Prolibro sta la dispozitie doritorilor.

Comentariile sunt închise.

