Biblioteca Națională, caut casă!

Pe un Blog de reporter Gradinaru anunță că în această duminică (sau în următoarea – nu e sigur) pe Antena 3 la Reporter special va fi transmis reportajul/documentar „Biblioteca Națională, caut casă!„. Nu am posibilitatea să verific informația sau să vă dau mai multe detalii dar cred că merită urmărit firul.

3 Răspunsuri

  1. Claudia, eu am văzut reclama la acest reportaj, care va avea loc duminică pe 8 februarie la ora 22.05, la Antena 3 în cadrul emisiunii Reporter Special şi sperăm că o vom regăsi apoi la http://www.antena3.ro/emisiuni/reporter-special .

  2. Multumesc pentru ca aţi remarcat subiectul. Anca Gradinaru

  3. eu chiar am vazut reportajul. felicitari pentru realizare, desi, Doamne, mi-ar fi placut sa nu vad niciodata ce am vazut acolo. m-am intristat si m-am indignat totodata. in sase ani, ma tem ca vom ramane doar cu indignarea:( nu cred ca vor mai rezista cartile in conditiile de acolo. daca era vorba de vreun hotel de lux, sunt sigura ca nu ar fi durat asa de mult constructia lui. in fine, vor fi conditii din ce in ce mai bune ptr filmele de groaza. si nu mi-ar displacea ca eroul principal sa fie insusi fostul ministru al culturii, care, ce spunea, isi asuma esecul?! vai de noi, ne alegem cu asumarea esecurilor:(((

Comentariile sunt închise.

