ANF România

Jucându-mă cu căutările în europeana.eu am dat peste portalul www.filmarchives-online.eu unde existau descrieri și linkuri spre două filme ale ANF care aveau fragmente postate pe YouTube. Iată unul dintre ele:

Descrierea din arhiva de filme mai spune printre altele că filmul este din 1913.

User-ul ANFromania2008 are postate două astfel de fragmente din filme iar ca etichete are cuvintele 1st, respectiv 2nd Romanian Project for Europeana. Cei de la arhiva de filme europene online au aceleași titluri de filme dar cu descrieri detaliate.

Interesant că pe Youtube sau trilulilu există mai mute filmulețe despre care se spune că provin de la ANF insa numai cele ale ANFromania2008 par a avea validitatea ANF. Am încercat să găsesc un sit ANF pe internet însă nu am avut prea mult noroc. M-am întrebat de multe ori de ce nu se aude mai nimic despre Arhiva Națională de Filme. Voi știți mai multe?

