Bibliotecile Bucureştiului

Metropotam publică un articol cu opţiunile si preferinţele cetaţeanului cultivat din Bucureşti privind bibliotecile Capitalei . Nu sunt noutăţi.

Unele nelamuriri:

– La BCU în Centrală cred ca nu e deloc fond de împrumut.

– Biblioteca Naţională nu poate să fie „mereu” după BCU Bucureşti. Sunt anumite lucruri mai specifice pe care Biblioteca Naţională le face bine (acolo se desfăşoară o cantitate enormă de muncă). In rest, corect!

-Şi ce fel de „ţinută decentă” se cere la Biblioteca Academiei”? Această bibliotecă e jalnică, nu am nelămuriri cu asta. De altfel ei înşişi o recunosc în rapoarte pline de zerouri.

Un răspuns

  1. Din cate stiu eu despre BCU, si nu cred ca s-a schimbat situatia asta, din Unitatea Centrala nu se pot imprumuta decat carti din fondul donat acum ceva vreme de ambasada Chinei. In filiale, in schimb, exista fonduri pentru imprumut la domiciliu, dar doar pentru anumite categorii de utilizatori: studentii si profesori ai facultatilor Universitatii din Bucuresti, fiecare avand drept de imprumut in biblioteca specializata afiliata facultatii de care apartine.
    La Nationala, rabdare, ca vestile bune curg – noua cladire chiar se construieste si schimbarile se vad cu ochiul liber, BNR are site nou, frumos si functional, si am auzit ceva si de migrarea la Aleph, deci🙂

    Despre BAR, eu una am considerat intotdeauna ca aceasta este o biblioteca care mai degraba depoziteaza memoria culturala, un soi de biblioteca de cercetare.

Comentariile sunt închise.

