• Ne-am mutat!

    Acest blog s-a mutat la www.prolibro.eu
  • Subscriem la:

  • Și eu sunt bibliotecar(ă)!
  • Ziua Eliberării Documentelor
  • Ne găsiți și pe:

  • RSS Calendar

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • RSS biblio_ro_feeds

  • RSS Presa despre biblioteci

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Selectie de linkuri

  • Foto ProLibro

  • Statistica blog

    • 608.375 accesari

Târg de carte

În perioada 7 – 10 mai am participat, la Alba Iulia, la a doua ediţie a Târgului de carte Alba Transilvana. Deşi nu mai credeam ca un asemenea eveniment poate ţine „prima pagina” a unui oraş străvechi, am fost impresionat de ce am văzut acolo. Organizarea a fost impecabilă, participarea editurilor masivă, vizitatori şi cumpărători peste aşteptări. Evenimentul organizat de către Consiliul Judeţean Alba şi Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba a adus pentru cei prezenţi (atât edituri cât şi public) oportunitatea de a participa la o sărbătoare a cărţii. Târgul a avut de toate: rafturi pline cu cărţi, numeroase lansări de carte, prezentări de cărţi, reviste şi scriitori, seminarii profesionale, expoziţii de pictură, work shop-uri, activităţi interactive (concursuri, lecturi, momente literar-muzicale), face painting şi nelipsita tombolă de final. Şi toate astea au fost posibile prin implicarea totală a doamnei Mioara Pop, directoarea Bibliotecii Judeţene şi a minunatelor sale subordonate, bibliotecare cu dragoste de carte. Mai multe informaţii se găsesc aici: http://albatransilvana.ro/.