Pe urmele IREX-ului

Cum descoperea Claudia, cei de la IREX au albume de fotografii in  flickr (acum au si poze de la lansarea Biblionet). Au harta proiectelor  în Google Maps,  publică locurile de muncă în bestjobs, iar proiectele lor depozitează biblioteca digitală în Scribd (am vzt cazul bibliotecii din Jurilovca). Acum, dacă mă întrebaţi de ce nu reunesc toate aceste date pe un singur site, nu ştiu să răspund.

3 Răspunsuri

  1. Nu-ti fa griji, Marin, ca nici ei nu stiu de ce. Li se potriveste foarte bine zicala de prin anii ’50:
    „Nu stiu,
    N-am vazut,
    Nici pe-acolo n-am trecut!”

  2. E un comportament ciudat pentru mine prezenta lor online. In orice caz este greu de urmarit. Mi se pare ca exced in a se face cunoscuti si in acelasi timp nu nimeresc tinta.

  3. De site-ul http://www.bibliotecajurilovca.ro ma ocup eu si cu colegul meu. Acest proiect a fost castigat in cadrul Concursului de Participare Comunitara a Fundatiei Bill si Melinda Gates ( coordonat de Irex). Nu prea ne preocupa prezenta lor online ci sa fac un lucru bun ptr comunitatea din care fac . Daca tot vorbeai de scribd….noi am fost cei care am am scanat si bagat cartile ptr ca spatiu de pe website nu ne permite.

    Cele bune

Comentariile sunt închise.

