Vedere din Baia Mare

Azi am vrut să trimit o vedere cuiva, lucru care mi se întâmplă din ce în ce mai rar. (Deh, corespondenţa electronică…)

În librărie am cerut să mi se arate vederi din Baia Mare şi… surpriză! Printre ele era şi această vedere cu biblioteca noastră, pe care o trimit acum tuturor colaboratorilor şi vizitatorilor ProLibro, cu drag.

VedereBiblioteca001

Salutări din Baia Mare!

PS. 1. M-am bucurat. 2. Am arătat vederea tuturor. 3. Mi-am dat seama că oraşul se mândreşte cu noi şi că, pentru un oraş ca Baia Mare, suntem una dintre clădirile emblematice. 4. Voi face un tur al librăriilor pentru a cumpăra vederile existente în acest moment pe piaţă, cu imagini din Baia Mare. S-a iniţiat de ceva timp o mică colecţie de vederi, adăugată la cele mai vechi. Cu timpul, şi cele noi vor dobândi o valoare documentară.

2 Răspunsuri

  1. Ma bucur enorm la vederea acestei….vederi🙂 ! Era ceva de asteptat si de la sine inteles. Sunt mindra ca am facut parte din colectivul acestui dom al cunoasterii, sunt mindra de colectivul de oameni care il face virful de lance al bibliotecilor publice din Romania, daca nu poate chiar din sud-estul Europei. In fiecare dimineata in care trec prin fata acestei minunate institutii – inspre noul meu loc de munca, imi vine sa imi fac cruce, ca la trecerea prin fata unei biserici. Ma abtin, de fiecare data, in ultima clipa…. Felicitari Ioana si sper sa gasesti cit mai multe asemenea vederi ilustrate.

    • Mulţumesc, Lia, doar în parte, însă, pentru că exagerezi (cumva de înţeles, date fiind circumstanţele…).

      M-aş feri de calificative şi ierarhizări în privinţa bibliotecilor. Poţi fi foarte bun în anumite sectoare şi mai puţin bun, sau deloc, în altele. A avea cei mai mulţi bani, de exemplu, nu însemnă a fi cel mai bun.

      Biblioteca noastră este mare, frumoasă şi… perfectibilă.

      Oricum, mă bucur că ne păstrezi sentimente atât de bune!

Comentariile sunt închise.

