Acces pentru Kosson modificat

Stimați colegi,

Datorită unor probleme tehnice apărute la servicul de găzduire lx.ro și pentru a nu întrerupe funcționarea siteului, vă rugăm ca începănd din acest moment să accesați direct Comunitatea Kossonwww.kosson.ro.

Ne cerem scuze pentru orice inconveniență care ar putea apărea. Conținutul siteului a rămas nemodificat cu singura diferență că a fost integral migrat pe noua versiune a sistemului de management al conținutului Joomla! 1.5.14. Lansarea siteului migrat ar fi trebuit să fie făcută la începutul lunii octombrie, dar datorită problemelor tehnice apărute, am fost forțați să introducem în producție versiunea nouă cu toate micile diferențe pe care le veți experimenta și cu unele asperități în experiența de navigare și locațile secțiunilor cu care v-am obișnuit. Siteul va suferi modificări până în luna octombrie când ar fi trebuit să fie lansat propriu-zis. Astfel, cu rezerva că pe parcurs veți mai experimenta câteva modificări în experiența de navigare și aspectul vizual, vă invităm să continuați să ne vizitați la adresa nouă a domeniului principal Kosson: http://www.kosson.ro

Chiar dacă serviciile de găzduire care au deservit până acum kosson.lx.ro vor fi recuperate iar siteul vechi va apărea din nou, din acest moment acesta nu va mai fi actualizat. Varianta de la www.kosson.ro este considerată cea de producție iar cea de la kosson.lx.ro având doar valoare de referință istorică.

Pentru membrii comunității nu ar trebui să fie nicio problemă atâta vreme cât conturile au fost migrate fără nicio problemă iar informațiile necesare pentru autentificare au rămas nemodificate.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

11 răspunsuri

  1. Frumos! Tema asta am folosit-o si eu la http://www.forosinergia.es
    Posibilitatile de a face un site cu Joomla sunt aproape nelimitate iar facilitatile sunt extraordinare.

  2. Dap, template-ul acest din fericire nu va rămâne ( e altceva în lucru care va permite o integrare cu alte module).
    Într-adevăr, Joomla! te scoate la liman foarte repede când ai nevoie.

  3. Dar de unde iti iei tu teme gratuite pentru Joomla care sa fie mult mai bune decat JA_Purity care mie mi s-a parut una dintre cele mai bune pe care le-am probat? E adevarat ca nu am probat decat de la SiteGround, cum ar fi, intre altele, aici si aici.

  4. Păi eu am început să fac templateul pentru ca să am control asupra conţinutului după cum doresc eu. Ce-i drept mai am de lucru şi mişcarea asta m-a prins cu el neterminat. Dar în curând!
    E preferabil să-ţi programezi propriul template pentru că e mult mai uşor apoi să manipulezi modulele, bşca dintr-o dată scalabilitatea site-ului nu mai devin o problemă care se loveşte de imposibilitatea de a manipula template-ul pentru că e unul pe care pur şi simplu nu-l cunoşti. Aşa că prefer să-mi programez eu unul pe care să-l cunosc până în cele mai adânci aspecte şi să-l pot manipula cum vreau. JA_Purity e o soluţie de criză pentru că pasul asta nu trebuia să se întâmple acum. Condiţiile m-au forţat şi a fost o opţiune bună.

  5. Ca sa programezi propria tema vorbim deja de un alt nivel. Astept rezultatul cu nerabdare 🙂

  6. Răbdare că acum ard alte lucruri importante care trebuie pregătite pentru toamnă.

  7. Ce folosesti pentru a administra biblioteca de documente?

  8. Urmeaza sa integrez un forum si alte câteva componente SURPRIZA! 🙂
    De aceea trebuie să construiesc un template de la 0. Altfel s-ar vedea că nu sunt „de la locul lor” şi ar fi păcat de conţinut…

  9. Multumesc! Am sa incerc si eu Docman, pare practic.

  10. vezi că trebuie să activezi legacy mode din administrativ!

Comentariile sunt închise.

