Nedelcu OPREA

Zi de doliu la Biblioteca „V.A. Urechia” din Galati.

Astazi, 26 august 2009, ne vom lua un ultim ramas bun de la dl Director Nedelcu Oprea. Am scris „Director” pentru ca, desi a ocupat aceasta functie timp de 35 de ani (1962-1997), la Biblioteca „V.A. Urechia” (dupa alti noua petrecuti in slujba Bibliotecii din Focsani), Domnia sa a fost perceput in continuare, de catre multi dintre cei care l-au cunoscut, ca fiind autoritatea profesionala numarul unu a acestei institutii centenare, ctitorita de V.A.Urechia la sfarsitul secolului al XIX-lea. O fisa sintetica despre opera si profilul intelectual o puteti accesa pe situl Bibliotecii http://www.bvau.ro/manifestari/2009/0825/nedelcu_oprea.pdf
Pentru modul in care a reusit sa ridice si sa pastreze prestigiul Bibliotecii „V.A. Urechia”, cat si pentru neobosita sustinere a profesionalismului in biblioteci ii suntem profund recunoscatori.

Va rugam sa pastrati un moment de reculegere la ora 11.
Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

P.S. II rugam pe cei care l-au cunoscut si detin marturii de la activitatile profesionale la care a participat sa ne transmita amintiri, copii dupa fotografii, scrisori etc. pe adresa postala electronica sau traditionala a institutiei: Str. Mihai Bravu, nr. 16, Galati.

2 Răspunsuri

  1. Stimată doamnă Letiţia, cred că, la orele acestea târzii, am stat amândouă pe ProLibro şi am scris. Când, în sfârşit, mi-am postat materialul cu CZU, am văzut şi anunţul dumnevoastră.

    Sincere condoleanţe Bibliotecii Judeţene Galaţi!

  2. Doamna Letitia va rugam sa transmiteti condoleante din partea grupului Prolibro familiei si colegilor din biblioteca judeteana Galati.
    Dumnezeu sa-l odihneasca !

Comentariile sunt închise.

