Paulo Coelho 2.0

Eu am început să folosesc Twitter-ul destul de recent. Ideea de a transmite mesaje scurte prietenilor  cu care deja corespondez pe email nu mi s-a părut foarte interesantă. La ALA Chicago, încurajată de alţi participanţi, am început să trimit  mesaje şi  să „urmăresc” mesajele altor oameni interesanţi care, spre uimirea mea, aveau deja cont pe Twitter.  Printre mesaje am văzut într-o zi un îndemn de-al lui Pablo Coelho, retransmis de cineva,  de a contribui la un forum de poezie. Mi s-a părut interesant şi am mers pe fir. Mare mi-a fost uimirea când am văzut că scriitorul nu numai că vorbeşte cu cititorii de pretutindeni dar are pe  blogul lui forumuri săptămânale pe diferite teme, are un cont pe  Twitter unde postează zilnic mesaje şi un canal video pe youtube.

Nu am auzit de foarte mulţi scriitori care să fie atât de prezenţi şi interactivi pe Internet. Coelho m-a uimit însă prin prezenţă şi mai ales prin faptul că încurajează atât de mult interacţiunea publicului.

Aveam să aflu ieri, de ziua de naştere a scriitorului, încă un lucru.  Sutele de mesaje şi urări primite din partea publicului au fost răsplătite într-un mod foarte interesant. Iată mesajul care însoţeşte cadoul scriitorului.

Dragi Cititori,

Mai jos găsiţi câteva cărţi care sunt disponibile doar pe internet.

Nu intenţionez să vând drepturile de autor editurilor în următorii doi ani.

Aceste cărţi pot fi descărcate gratis în format PDF. Daţi click pe coperţile titlurilor dorite!

Cu dragoste, 
Paulo

Trei titluri ale autorului sunt acum disponibile gratuit în mai multe limbi şi în mai multe formate pentru cititoare electronice.  Deşi aceste texte (cel puţin varianta în engleză a lor) au circulat pe net de ceva vreme mi se pare remarcabil că ele se găsesc reunite pe blogul autorului şi au primit încuviinţarea să circule libere.  Poveştile vă aşteaptă.

Dacă aveţi şi voi poveşti frumoase şi vreţi să le împartăşiţi Coelho vă invită să le spuneţi pe forumul lui.

2 Răspunsuri

  1. Am uitat sa precizez ca scriitorul mai da si interviuri pe Twitter din cand in cand si raspunde intrebarilor cititorilor lui..
    Am aflat de asemenea ca acele carti postate de el nu o sa mai poata fi downloadate de maine.

  2. Cartile au fost downloadate de 345.016 in cele 2 zile cat au fost disponibile.

Comentariile sunt închise.

