La mulți ani!

Cine mai poate sa prezinte cea mai cunoscută personalitate a biblioteconomiei românești actuale, profesorul Mircea Regneală care, dacă nu mă înșel, astăzi împlinește o frumoasă vârstă. L-am cunoscut ca fiind extrem de muncitor și țin minte că prin BCU avea porecla de „piticul atomic” datorită energiei formidabile. Nu știu cine a inventat porecla, dar tot timpul m-am gandit că a fost tare inspirat. Relația profesorului cu ceilalți este mai curând una paternalistă, de familiaritate, decât una distantă și de autoritate. Fuzionează emoțional cu interlocutorul și investește în acesta încredere cu generozitatea oamenilor siguri pe ei, deși el însuși este o persoană emotivă însă plină de curaj. În România, unde este foarte greu să constitui un cerc profesional solvabil, dânsul reușește să strângă și să susțină grupuri pe care să le implice în proiecte ale profesiei. Îmi permiteți acum să transmit din partea blogului ProLibro un La mulți ani pentru acest om de suflet!

 

2 Răspunsuri

  1. Multumesc lui Marian Pruteanu pentru aceasta postare. Nu stiam ca e ziua lui Mircea Regneala, si ma bucur sa am aceasta ocazie pentru ca, la randul meu, sa-i multumesc pentru tot ce a facut si face pentru comunitatea noastra profesionala. Este intotdeauna prezent, aici si acolo, cu profesionalism si daruire, demne de admirat si mai ales de urmat, de noi toti, chiar daca nu o facem cat am putea si cat ar trebui.
    Draga Mircea, iti urez din tot sufletul LA MULTI ANI, sanatate si mai ales multa energie in continuare, fiindca ne este extrem de pretioasa!

  2. Foarte frumos gestul prolibro. Ma altur si eu, desi cam tarziu, si ii urez viata lunga si cat mai plina de satisfactii si sanatate!

Comentariile sunt închise.

