A desenat pentru a ne aduce bucurie drawforjoy.com

In spiritul concursului anuntat de Anca, in care bibliotecarii sunt incurajati sa se (re)prezinte,  grupul Prolibro a hotarat si el sa isi schimbe prezentarea online facandu-si un logo.  Roxana Soare de la  drawforjoy.com ne-a ajutat in acest sens.

Din talentul si munca ei, impreuna cu cateva idei de-ale noastre legate de ce inseamna a fi bibliotecar, a iesit ceea  ce puteti vedea mai sus.


Multumim Roxana! Ne inspiri sa fim si noi bibliotecari buni pentru a aduce bucurie celor din jur!

8 Răspunsuri

  1. Cu multa placere!
    Va sta bine in noua haina. Sa va aduca noroc!

  2. A iesit foarte frumos.
    Pana acum avem arhivate aceste logo-uri facute pt blog:

  3. In plus, ca o curiozitate, autoarea siglei a pus în vânzare pe Internet și o colecție de tricouri, căni, agende, insigne și magneți cu noua imagine.






  4. Si ca sa fiu prolibrista pana la capat, sa intreb „A cui a fost ideea produselor inscriptionate?”; „Se vor comercializa si, daca da, spre beneficiul cui?”; „Cum a fost ales cel care sa produca astfel de tricouri/cani – prin licitatie publica sau prin metoda 3 oferte?”; „Cine a decis si ce criterii a folosit pentru a decide astfel?”.
    E doar o gluma de sambata seara – sper sa fie inteleasa (si gustata) ca atare.
    PS: Sigla arata superb – multumim Roxana!

  5. He, he, da, suntem un „grup de interese” care vrea sa demonstreze ca in ciuda a ceea ce se crede in Romania exista si bibliotecari nu numai biblioteci.

    Pentru a vedea pana unde s-a ajuns cu acest complot voi face public in premiera un fragment dintr-o conversatie interceptata accidental. Claudia ii spunea Roxanei:

    ” Ideea e ca Prolibro este un blog permanent in lucru, deci cred ca logoul nu trebuie neaparat sa fie foarte serios (negrul mi se pare ca ii da o seriozitate ciudata🙂. Ca idee, din variantele prezentate mie imi place mai mult varianta a doua in rosu (cea din dreapta). Imi place ca nu e pe negru dar si ca se vede urma de pensula. Imi pare ca si siluetele ar fi mai prietenoase, nu stiu. Tu ce parere ai sa avem asa ceva ca forma finala? Mie mi se pare ca la noi bibliotecile au o traditie in a fi formale si blogul nostru tocmai asta vrea sa arate seriozitate profesionala insa si libertate de a face lucrui noi, in moduri diferite…

    Pe de alta parte, eu sunt aici expusa la multe tendinte noi si observ multe lucruri care de obicei nu deranjeaza…dar care, dupa ce esti constient de inegalitatile din societate, nu poti sa le treci cu vederea. Prin urmare mi se pare ciudat ca ambele siluete sa fie masculine.(eterna diferenta la noi dintre „om” si femeie…) As vrea ca macar una din ele sa fie mai feminina (nu ma refer la a face sani sau fuste insa as vrea eventual sa aiba par lung- ar fi cool sa fie chiar persoana cu laptopul).

    Ce lipseste din imagine si imi dau seama ca e tarziu de adaugat sunt copiii. La noi in biblioteconomie educarea pentru a servi copiii si tinerii (educare in afara programei scolare) cam lipeste si pe blog am vorbit de multe ori despre asta. Iar ei, copiii, citesc acum asa de diferit de cum citeam noi si au nevoie de atata sustinere…”

  6. Auleu, ni se duce de rapa toate acoperirea. Ce ne faci Marine?🙂

  7. Eu am comandat un tricout/maieut – cand vine, fac poza si postez😀

Comentariile sunt închise.

