e-book vs. cartea tipărită : semnal

Colegul meu, Marcel Ţura, mi-a semnalat faptul că pe hotnews s-a deschis discuţia:
e-book vs. cartea tipărită

Comentariile îmi trezesc interesul în mare măsură, fiind opinii de cititori (utilizatori sau potenţiali utilizatori de biblioteci). Se poate lua pulsul publicului…

Mi s-a spus că în SUA bibliotecile oferă servicii pentru e-readere (pluralul ăsta e un barbarism lingvistic, sau nu?).

Şi, apropo, nu mi se pare tare în regulă cum folosesc cuvântul „e-book”, dar poate aşa a intrat în uz. Pentru mine e vorba despre readere, e-book-ul fiind cartea electronică propriu-zisă. Sau mă înşel cumva?

Un răspuns

  1. Foarte interesante textele si comentariile de pe hotnews. Ai surprins foarte bine diferenta dintre e-book si reader insa in mare, in articol diferenta pare a fi inteleasa.

    Ca bibliotecari trebuie sa ne intereseze atat forma electronica a textului cat si suportul pe care acesta poate fi accesat (pe aici se studiaza la cursuri diferite aceste aspecte :D). Dar mai ales, asa cum spui, trebuie sa simtim pulsul publicului si sa oferim servicii pentru toti.

Comentariile sunt închise.

