• Ne-am mutat!

    Acest blog s-a mutat la www.prolibro.eu
  • Subscriem la:

  • Și eu sunt bibliotecar(ă)!
  • Ziua Eliberării Documentelor
  • Ne găsiți și pe:

  • RSS Calendar

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • RSS biblio_ro_feeds

  • RSS Presa despre biblioteci

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Selectie de linkuri

  • Foto ProLibro

  • Statistica blog

    • 608.498 accesari

Eu citesc mai bine!

Cei de la dislexic.ro anuntă aparitia editiei a doua  a unei cărti care trebuie, cred eu,  să fie pusă la dispoziţia părinţilor si dacălilor:

Eu citesc mai bine! Îndrumător pentru tratarea tulburărilor lexico-grafice de Bartók Éva (coord.), Gagyi Erzsébet, Crososchi Codruţa, Cseh Ágnes, Deák Győrfi Emese, Fűlőp Gabriella.

Ce alte titluri care să vină in ajutorul celor cu probleme de citit (nu doar din cauza dislexie) mai cunoasteţi/aveţi?

2 răspunsuri

  1. Buna ziua ,

    As dori sa stiu de unde pot comanda si eu aceasta carte.
    Sunt profesor psihopedagog la o scoala speciala si doresc foarte tare sa o pot cumpara .Sunt din bucuresti.Se poate sa mi-o trimiteti prin posta?

    Cartea este ” Eu citesc mai bine ”

    Va multumesc frumos.

Comentariile sunt închise.