• Ne-am mutat!

    Acest blog s-a mutat la www.prolibro.eu
  • Subscriem la:

  • Și eu sunt bibliotecar(ă)!
  • Ziua Eliberării Documentelor
  • Ne găsiți și pe:

  • RSS Calendar

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • RSS biblio_ro_feeds

  • RSS Presa despre biblioteci

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Selectie de linkuri

  • Foto ProLibro

  • Statistica blog

    • 608.521 accesari

Festivalul internaţional de carte comestibilă sau pofta de carte!

Având în vedere dragostea pe care toţi bibliotecarii o au pentru cărţi, un astfel de festival mi se pare foarte potrivit.  Ca să nu mai vorbim de interesul pe care îl are Ioana (Dragota)în a înţelege ce reprezintă cartea pentru noi sau de îndemnul-ameninţare: Să mănânci cartea că altfel…Toate capătă parcă sensuri noi 🙂

eatbook1.jpg

PhotoCredit CC

Festivalul internaţional de cărţi comestibile are loc anual în preajma datei de 1 Aprilie. El se afla în acest an la cea de-a opta ediţie şi pâna acum la el au participat diferite organizaţii şi instituţii din: Australia, Brazilia, Canada, Anglia, Franţa, Germania, India, Irlanda, Italia, Japonia, Luzemburg, Mezic, Maroc, Olanda, Noua Zeelandă, SUA, Russia, Hong Kong.

Pe site-ul acestui festival se găsesc multe imagini cu asemenea cărţi care, după ce sunt expuse, sunt consumate cu mare poftă. Departamentul meu se află în acest an la cea de-a treia participare şi anul acesta festivalul va avea loc exact pe 1 Aprilie 🙂 Dacă sunteţi interesaţi de operele unor bibliotecari sau studenţi la biblioteconomie vizitaţi site-ul de prezentare. De asemena, dacă vă face poftă o astfel de iniţiativă, condiţiile de participare sunt foarte simple: trebuie să lansaţi ideea în comunitate, să organizaţi concursul de cărţi comestibile, să faceţi poze tuturor cărţilor şi să le postaţi pe o pagină web. Cei care organizează festivalul vă pot găzdui fotografiile. Cred că editurile ar fi interesate să sponsorizeze un astfel de eveniment…

Poftă plăcută şi lectură bună…sau invers!   

3 răspunsuri

  1. Help! Am pierdut parola de inregistrare pe WordPress, si culmea, casuta e-mail prin care am facut inregistrarea e blocata. As fi dorit sa postez un articol astazi, dar nu mai am parola, si nu prea sunty obisnuit cu WordPress.
    – M-ar interesa daca as putea sa ma reinregistrez pe WordPress cu alta casuta de mail, dar pastrind acelasi usename.

  2. Cred ca se poate dar trebuie incercat. Fa-ti cont cu noua adresa de email si trimite apoi un email la adresa grupului. Iti dau de stire cand te-am adaugat la colabolatori.

  3. Am patit-o; pina la urma si-a revenit casurta de mail, dar prea tirziu; ideea era ca am facut o prezentare a articolelor din Dilema Veche de astazi, despre Starea bibliotecilor, in care exista si un articol al tau, claudia, iar aceasta prezentare voiam sa o fac si pe Pro Libro. In tot cazul, imi pare rau ca sunt „hors-theme”, si poate insemnarea de mai sus trebuia tratata mai cu atentie, dar nu este prima data cind mailul de yahoo imi face probleme.

Comentariile sunt închise.