• Ne-am mutat!

    Acest blog s-a mutat la www.prolibro.eu
  • Subscriem la:

  • Și eu sunt bibliotecar(ă)!
  • Ziua Eliberării Documentelor
  • Ne găsiți și pe:

  • RSS Calendar

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • RSS biblio_ro_feeds

  • RSS Presa despre biblioteci

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Selectie de linkuri

  • Foto ProLibro

  • Statistica blog

    • 608.498 accesari

Furtul cărților

…din librării. Acest este subiectul unui articol recent din Evenimentul zilei.  Articolul mi se pare cam tras de coadă deși sunt câteva opinii foarte interesante din partea librarilor.  Citindu-l însă mă gândeam cum ar arăta o statistică cu cărțile pierdute din biblioteci. Ce cărți pleacă fără a se mai întoarce din bibliotecile voastre? Și pentru a continua ideea lui Marin oare credeți că librarii au trebuit să plătească din buzunar cărțile lipsă așa cum se întâmplă în biblioteci?

Furtul din bibliotecă nu e ceva nou…Poate că, având această problemă de atât timp ar fi trebuit să avem o soluție măi inteligentă pentru a apăra cărțile…
[Sursa www.bigartmob.com/view/2661/]
Până la urmă totul se reduce la o alegere personală: cartea (pe care o aperi de utilizatorul bau-bau dar ți-o distruge inundația – vezi postarea de pe Gingășia) sau utilizatorul (pe care de teamă mulți îl consideră vinovat încă de la intrarea în bibliotecă).