• Ne-am mutat!

    Acest blog s-a mutat la www.prolibro.eu
  • Subscriem la:

  • Și eu sunt bibliotecar(ă)!
  • Ziua Eliberării Documentelor
  • Ne găsiți și pe:

  • RSS Calendar

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • RSS biblio_ro_feeds

  • RSS Presa despre biblioteci

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Selectie de linkuri

  • Foto ProLibro

  • Statistica blog

    • 608.504 accesari

Biblioteca din Onești pe YouTube

Biblioteca Municipală „Radu Rosetti” din Onești este prezentă pe de YouTube.com prin concertele pe care le găzduiește. Am numărat 29 de filmulețe!
Nu am reușit să îmi dau seamă în ce măsură bibliotecarii sunt implicați în acest „proiect” online însă cred că ar putea să se folosească de aceste fime și ar putea cel puțin să le posteze pe situl propriu. Oricum calitatea programelor este de lăudat.