• Ne-am mutat!

    Acest blog s-a mutat la www.prolibro.eu
  • Subscriem la:

  • Și eu sunt bibliotecar(ă)!
  • Ziua Eliberării Documentelor
  • Ne găsiți și pe:

  • RSS Calendar

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • RSS biblio_ro_feeds

  • RSS Presa despre biblioteci

    • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
  • Selectie de linkuri

  • Foto ProLibro

  • Statistica blog

    • 608.502 accesari

Dragă Congres al Statelor Unite

Așa își începe scrisoarea o tânără de 14 ani.  Despre această scrisoare  a vorbit președintele SUA în cadrul primului său discurs în fața Congresului:

Mă gândesc la Ty’Sheoma Bethea, tânăra fată dintr-o școală pe care am vizitat-o în Dillon, Carolina de Sud – un loc unde  plouă prin tavan, vopseaua se cojește de pe pereți și clasele sunt întrerupte de șase ori pe zi deoarece trece trenul.

I s-a spus că școala ei nu mai are nici o șansă dar zilele trecute s-a dus la biblioteca publică și a scris (la calculator) o scrisoare oamenilor care stau în această încăpere. A rugat-o chiar pe directoarea școlii să-i dea bani pentru un timbru. Prin scrisoare ni se cere ajutorul și spune acolo: „Noi suntem doar niște elevi care încercăm să devenim avocați, doctori, congresmeni ca voi și într-o zi președinte ca să putem să schimbăm lucrurile nu doar în statul Carolina de Sud dar și în lume. Noi nu renunțăm.”

Luați ce credeți de cuviință din povestea asta.